آموزش رویت

ساختمانچی

حفاظ شیشه ای بالکن و تراس یک مدل سیستم حفاظتی بوده که در ساخت راه‌پله‌ها، تراس‌ها، بالکن‌ها و دیگر سازه‌ها کاربرد دارد. ساخت این مدل از هندریل‌ها اغلب با شیشه بوده و می‌توان آن را یک بخش زیبا و ایمن مناسب فضاهای داخلی و خارجی دانست. نرده شیشه ای مدل‌های متنوعی داشته که از جمله انواع آن می‌توان به نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار، توکار یا دفنی، اسپیگات، فیکس پوینت، اسپیرال راه پله و… اشاره کرد. هر یک از این مدل‌ها از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار هستند و در موارد خاصی کاربرد دارند.

طراحی و نصب انواع نرده شیشه ای (هندریل) توسط تتراگلس

مجموعه تتراگلس با تخصص در طراحی و نصب نرده شیشه ای (هندریل)، خدماتی کامل و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. فرآیند کار شامل مشاوره اولیه، بازدید از محل، طراحی دقیق، انتخاب مواد با کیفیت و اجرای دقیق و نصب توسط تیم متخصص می باشد. تتراگلس با تمرکز بر زیبایی و ایمنی، نرده‌های شیشه‌ای مدرن و مستحکمی را ارائه می‌دهد که ضمن افزودن به جلوه معماری فضا، ایمنی و دوام بالا را نیز تضمین می‌کنند.

برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه به وب سایت https://tetraglass.net/ مراجعه کنید.

جهت اطلاعات بیشتر نیز با شماره‌ 02177000229 تماس بگیرید.

انواع هندریل یا نرده شیشه ای

انواع هندریل یا نرده شیشه ای و قیمت آن

نرده شیشه ای در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل روکار، توکار، پایه اسپیگات، فیکس پوینت یا دکمه‌ای و… اشاره کرد. هر یک از این موارد از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار بوده و در جاهای متفاوتی کاربرد دارد. تفاوت‌های بسیاری میان قیمت نرده شیشه ای دیده می‌شود. این تفاوت‌ها وابسته به داشتن اختلاف در مواردی همانند ضخامت شیشه‌ای، نوع پایه‌های نگهدارنده شیشه، هزینه حمل و نقل و نصب، متراژ کار، طرح انتخابی نصب، نوع شیشه انتخابی، سندبلاست یا غیرسندبلاست و محل اجرای پروژه است‌.

هندریل شیشه ای مدل توکار

یکی دیگر از انواع هندریل شیشه‌ای را می‌توان نوع توکار آن دانست. این مدل از هندریل در مواردی همچون راه‌ها و پله‌ها به منظور حفظ امنیت کاربرد داشته و از جمله خصوصیات هندریل شیشه‌‌ای مدل توکار می‌‌توان به حفاظت و ایمنی، طراحی زیبا و شفاف، ساختار محکم و پایدار، انعطاف‌پذیری در طراحی و… اشاره کرد. عرضه این نوع از هندریل‌ها در بازار در کنار پایه‌های توکار انجام می‌گیرد. به بیانی دیگر، عرضه این هندریل به بازار در دو مدل لاچنل و فولادی انجام می‌شود.

بخوانید!  چوب پلاستیکی چیست؟

هندریل شیشه ای مدل روکار

در این مدل از هندریل‌ها شاهد قرارگیری پایه‌ها بر کف زمین هستیم و به همین علت، این مدل را روکار می‌نامند. این مدل ویژه ساختمان‌های قدیمی بوده که مایل به انجام نوسازی هستند. هندریل شیشه‌ای مدل روکار یا اکسپوز یک مدل سیستم حمایتی و دکوراتیو محسوب می‌شود که در راه پله‌ها کاربرد دارد. در ساخت این مدل از هندریل، شیشه جایگزین فلز یا چوب شده است. این محصول دارای شیشه متشکل از پنل‌های شفاف بوده و نور به سادگی می‌تواند به درون محیط راه پیدا کند. همچنین در ساخت نرده شیشه ای اغلب شاهد به‌کار رفتن شیشه سکوریت هستیم.

هندریل شیشه ای پایه اسپیگات

اسپیگات از جمله انواع پایه‌های روکار مناسب هندریل‌های شیشه‌ای یا حفاظ شیشه‌ای بالکن و تراس به حساب می‌آید که به دو شکل گرد و مستطیلی ارائه می‌شود. در ساخت پایه‌های این محصول، فولاد یا استیل به‌کار رفته است و در پروژه‌هایی که به سرعت توجه می‌شود، نرده شیشه ای اسپیگات کاربرد زیادی پیدا می‌کند. در این مدل از هندریل‌ها، تخریب و آهن‌کشی اتفاق نمی‌افتد و نصب هر پنل شیشه‌ای با پایه‌های ۱۲ تا ۱۵ سانتی‌متری انجام می‌گیرد. این مدل از پایه‌ها به شکل گسترده در مکان‌های مختلف استخرها، تراس‌ها و راه‌پله‌ها کاربرد دارد.

از جمله اصلی‌ترین خصوصیات هندریل شیشه‌ای پایه اسپیگات می‌توان به مواردی همانند پایه اسپیگات، شیشه شفاف، پایداری و مقاومت، طراحی زیبا، مدرن و کاربردی برای فضاهای داخلی و خارجی اشاره کرد.

هندریل شیشه ای فیکس پوینت یا دکمه ای

هندریل شیشه ای فیکس پوینت یا دکمه ای

هندریل فیکس پوینت یا دکمه‌ای اشاره به یک مدل هندریل شیشه ای داشته که نصب آن روی سطوح انجام می‌گیرد و به کمک دکمه‌های خاص یا پوینت‌های ثابت شاهد اتصال آن به دیوار یا سازه‌ای هستیم. این مدل از هندریل‌ها اغلب در نقاطی که نیازمند فضای محدودی جهت نصب هستند یا طراحی آن‌ها باید ساده و زیبا باشد، کاربرد دارند. خصوصیات منحصربه‌فرد هندریل شیشه‌ای فیکس پوینت یا دکمه‌ای شامل نصب آسان، طراحی ساده و مدرن، پایداری، استحکام و امکان تنظیم و تعویض می‌شود.

بخوانید!  مریک وان بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات آشپزخانه

هندریل راه پله مدل اسپیرال

هندریل‌های راه‌پله مدل اسپیرال اغلب به صورتی دیده می‌شوند که شاهد پیچیدن آن‌ها به اطراف راه‌پله هستیم و از نقطه‌ای به نقطه دیگر رفته و در بخش مرکزی راه‌پله، به سمت بالا یا پایین متمایل می‌شوند این مدل از راه‌پله‌ها دارای طراحی خاص و جذاب بوده و برای مکان‌هایی کاربرد دارد که از نظر مکانی با محدودیت فضایی مواجه هستند؛ بنابراین، نرده شیشه ای راه پله مدل اسپیرال گزینه مناسبی برای آپارتمان‌ها یا ساختمان‌های کوچک‌تر محسوب می‌شود. ساخت این هندریل‌ها اغلب از ماده فلز، چوب یا شیشه بوده و جنس آن، بستگی به طراحی داخلی و سلیقه صاحب خانه یا مالک مکان دارد‌.

سخن پایانی

امروزه انواع نرده شیشه ای در بناهای مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند و ظاهر زیبا، افزایش نور محیط، مقاومت و پایداری، آسانی تمیزی و مراقبت و امنیت را می‌توان از جمله خصوصیات بارز انواع نرده شیشه ای دانست که در کنار حفظ جان افراد، به محیط زیبایی می‌بخشد. برای اطلاع یافتن از قیمت انواع نرده شیشه‌ای، بهتر است مواردی همچون ضخامت شیشه، نوع پایه‌های نگهدارنده شیشه، هزینه حمل‌ونقل و نصب، متراژ کار و… را مدنظر قرار دهید. شما می‌توانید در مجموعه تتراگلس طراحی و نصب انواع نرده شیشه‌ای را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهید.